Segítség a rendeléshez

Kedves Vásárlónk! 

   Ebben a menüpontban lépésről-lépésre olvashatod a rendelésről való fontos információkat. 

NYITVATARTÁSRÓL

    Rendelést leadni csak a webshop nyitvatartási ideje alatt lehet. Szerda délután 17:00-től a következő hét kedd reggel 8:00-ig lehet rendeléseket leadni a hét csütörtöki kiszállítására. Nyitáskor a raktárkészlet teljesen fel van töltve. Ahogy mennek a napok, és rendelnek egyre többen, annál kevesebb lesz az elérhető termék. Ezért érdemes korábban rendelni, mint túl későn. 

   Kedd reggel 8:00 után a rendelésfelvétel szünetel. Erre azért van szükség, mert az összesített rendelésekre a zöldségeket le kell szedni a kertből, illetve megrendelni partnereinktől, (ha nekünk nincs), ezután meg kell mosni, előkészíteni, csomagolni és végül összeállítani a leadott rendeléseket egyenként. Ezek összekészítésére kell nekünk két teljes nap.

RENDELÉS LEADÁSÁRÓL

1. A kezdőlapon kiválasztod amiből rendelni szeretnél. Jelenleg az alábbiakből választhatsz:

  •       Egyendoboz 
  •       Egyéni rendelés  

2.  Az Egyendoboz menüpont alatt kis- és nagy dobozt lehet választani. A képekre kattintva lehet megtekinteni a heti dobozajánlat tartalmát. Amennyiben ezt szeretnéd, jelöld be a mennyiséget és kattints a kosárra.

3. Ha inkább saját magad szeretnéd összeállítani a dobozod, akkor az egyéni rendelés menüpont alatt tudod összeválogatni a biozöldségeket, egyenként, mennyiséget ellenőrizvén hozzáadogatva a kosárhoz. 

4. Amint megvan a megrendelés, jobboldalt a kosárra kattintva látod az összeválogatott termékeket. A minimum rendelés értéke 4000 Ft, ez alatt nem tudsz rendelést leadni. 

5. A szállítási mód: ebben a menüpontban tudod kiválasztani, hogy melyik átvevőpontra szeretnéd a megrendelést. 

6. Fizetés: itt ki tudod választani az általad preferált fizetési módot, legtöbb helyen bankkártyás fizetést fogadunk el. Ez esetben a Borgun honlapjára irányul át az oldal, és ott a bankkártya adatait bepötyögve tudod véglegesíteni a fizetést.

Amennyiben a pontgyűjtő egyenlegeden pontod van, akkor ezt is fel tudod használni a fizetésnél, ha ezt bejelölöd. 

7. A megrendelés véglegesítéséhez ellenőrizni kell az adataid, hogy mindent helyesen adtál-e meg, ekkor még lehet módosítani a rendelésen. A megjegyzés rovatban óhajok-sóhajok, kérések és más fontos információkat lehet megadni a rendeléssel kapcsolatban. 

Ezután a Megrendel gombra kattintva véglegessé válik a rendelés. 

8. A sikeresen leadott megrendelésről visszaigazoló emailt kapsz. 

9. Az átvétel előtti napon, vagyis szerdán egy emlékeztető emailt küldünk ki a megrendelésről. 

ÁTVÉTELRŐL

Átvétel: az összes átvevőpontra csütörtökön lehet menni a rendelésekért. Az Átvevőpontok menüpont alatt találod meg az összes fontos információt, hogy mely átvevőponton milyen időintervallumban lehet menni a dobozokért; illetve pontos címet és kapcsolattartó telefonszámot is találsz. Amennyiben késnél, vagy bármi gondod van az átvétellel, az átvevőpont telefonszámát hívd.  

Panaszkezelés: A rendelés átvételét követően, ha bármilyen eltérést, hiányosságot, problémát tapasztalsz, kérem, írj nekünk a info@zsambokibiokert.hu címre, vagy messengeren, illetve hívhattok a 06/20/3644343 számon, hogy mielőbb orvosolni tudjuk a problémát. 

 

Nagyon köszönjük! 

Webáruház készítés